Home
De verkiezing
Bekijk video
Doe mee!
Motiveer je klant
Leer van je klant
Als je wint
Nieuws
Contact
Planning
Blijf op de hoogte
Partners

Partners

Wie zijn de partners van de verkiezing?

levensmiddelenkrant

Levensmiddelenkrant

Levensmiddelenkrant is hét vakblad gericht op de Nederlandse supermarkt Retail. Het behandelt de actualiteiten, trends en ontwikkelingen in de branche en behandeld iedere uitgave ook een dossier waarbij er door middel van achtergrondverhalen uitgebreid aandacht wordt gegeven aan bepaalde onderwerpen.

Het vakblad richt zich op alle beslissers in de branche en heeft een ongekend hoog bereik. Dit doordat Levensmiddelenkrant kosteloos op naam verzonden naar alle supermarktondernemers, - bedrijfsleiders, filiaalhouders en natuurlijk de inkopers en commerciële directie op de hoofdkantoren.

www.levensmiddelenkrant.nl

levensmiddelenkrant

SyncForce

Het digitale tijdperk vereist dat merken sneller en consistenter producten kunnen lanceren in alle kanalen, online en offline. Daarnaast dwingt Europese regelgeving voedingsproducenten alle etiket informatie te centraliseren zodat deze beschikbaar is op het moment van online aankoop door de consument. De SyncForce "Product Succes Machine" (MDM+PPM+TPM) is ontworpen om het makkelijker te maken, om in een multichannel wereld, succesvol merkproducten op de markt te brengen.
Centralisatie van Master Data verzekert dat productinformatie consistent wordt uitgewisseld naar medewerkers, partners, systemen, media en datapools. Met als resultaat, hogere merkwaarde en betere verkoopresultaten.

www.syncforce.com

levensmiddelenkrant

Q&A

Wij zijn Q&A: een team van retailexperts met een overkoepelend netwerk in binnen- en buitenland. Al meer dan 15 jaar helpen we retailers, merken en toeleveranciers om elke dag beter te presteren. Al onze medewerkers hebben een passie voor retail. Daar waar de consument, de gebruiker of de koper is, daar is retail. En het veranderd continu, het word nog leuker en relevanter in de aankomende jaren. Er zijn zoveel kansen en daar helpen we onze klanten graag bij. Vragen? Wij hebben de oplossing! Q&A levert dagelijks een bijdrage aan het beter laten presteren van retail gerelateerde organisaties. Wat kunnen we voor jou betekenen?

www.qanda.nl

levensmiddelenkrant

C2B

Marketeers opereren niet meer in B2B of B2C omgeving: Alles is C2B! Tegenwoordig kunnen we 1-op-1 met grote groepen mensen in contact komen; de vroegere droom van elke marketeer. Daarom heeft de marketeer van nu twee grote uitdagingen: hoe kan ik groepen mensen zoveel en zo intensief mogelijk betrekken. C2B is een prijswinnend marketingbureau en zorgt voor betrokkenheid en impact bij campagnes, onderzoek en social media.

www.c2b.nu

Digital Media Enzo

Digital Media Enzo

Digital Media Enzo is een ervaren (sinds 2007) onafhankelijk bureau gespecialiseerd in strategie, planning, optimalisatie, monitoring en buying van digitale media. Van Display tot Social Media en van Programmatic (Display, Audio/Streaming en Digital Out of Home) tot Search Engine advertisement. Partner in business, een echt full service bureau. Voor alle online vraagstukken kan je bij ons terecht en reiken we je op elk kennisniveau de hand toe. We zijn nauw betrokken bij elk element en ieder moment van een succesvolle campagne.

www.dmenzo.nl

Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor is de snelst groeiende out-of-home exploitant van Nederland. De basis van ons sterke netwerk ligt in de Randstad. Vanuit dit punt breiden we uit door heel Nederland. Innovatie is voor ons erg belangrijk en digitalisering is hierbij een belangrijk speerpunt. Naast bijna duizend traditionele Abri’s en Billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, beschikken wij inmiddels ook over een groot digitaal netwerk. Daarnaast hebben wij een uitgebreid jongeren netwerk, TENQ. Dit netwerk bestaat uit ruin 250 digitale schermen op middelbare scholen. Service en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel. We doen er alles aan om samen met de adverteerder succesvolle campagnes te realiseren. Voor zowel landelijke, als regionale adverteerders.

www.hillenaar.com

levensmiddelenkrant

Magneds

Magneds is gespecialiseerd in online oplossingen voor loyalty & engagement en sales. We verhogen daarmee de ROI voor o.a. Reclamefolder, Heineken, FrieslandCampina, Mondelez en Coca-Cola Nederland. Hoe we dat doen? Door de innovatieve digitale technologie van ons platform S7 te combineren met onze creativiteit en strategie in online marketing.

www.magneds.com

plusmagazine

Plus Magazine

Plus Magazine is het enige general interest blad voor zelfbewuste vrouwen èn mannen vanaf vijftig jaar. De mix van onderwerpen, de aanpak van die onderwerpen en de tone of voice, maken Plus Magazine uniek.

Plus Magazine is gebouwd op 6 redactionele pijlers: Mensen, Gezondheid, Geld&Recht, Reizen, Cultuur en Lifestyle. Plus Magazine kenmerkt zich door objectiviteit, authenticiteit, nuance en diepgang. Plus Magazine behandelt onderwerpen vanuit het perspectief van de 50Plusser.

www.mediaplusbv.nl